Hittman Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 http://www.morrowind.com/games/tribunal_overview.htm *Glede seg* Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 JØSS! *glede seg enda mer!* Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 *Gleder seg mest!*. Nei, *Gleder seg enda mest!* :razz: Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 La oss komme til saken. :razz: Det nye journal-systemet høres fint ut, og det å putte merker på kartet er noe jeg har savnet. Én ting jeg tenker på er: Hva skjer hvis man dreper Vivec i originalspillet, og deretter besøker ham i ekspansjonen? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Dette var godt nytt! Digget Morrowind hinsides......ble litt trist når jeg ble ferdig Pål Lenke til kommentar
Gammal-D Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Går det an å bli ferdig da? :razz: Digger Morrowind sinnsykt! Beste spill jeg noen gang har spilt. Definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå