Gå til innhold

Årets bruker her i OT-baren

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simen1 er kanskje ikke den mest aktive i OT-baren, men han fortjener så absolutt en nominasjon som årets bruker!

Det står respekt av hans kunnskapsnivå og erfaringer!

5352576[/snapback]

Helt enig, men å nominere han som årets bruker i OT-baren blir kanskje litt feil. Finnes mange kunnskapsrike mennesker på andre deler av forumet som kunne vært åretsbruker, men siden denne konkuransen omhandler OT-baren så blir det litt feil å nominere disse brukerne.

Er også teit å nominere hverandre, man skal nominere de man syntes fortjener tittelen.

Lenke til kommentar
Simen1 er kanskje ikke den mest aktive i OT-baren, men han fortjener så absolutt en nominasjon som årets bruker!

Det står respekt av hans kunnskapsnivå og erfaringer!

5352576[/snapback]

Helt enig, men å nominere han som årets bruker i OT-baren blir kanskje litt feil. Finnes mange kunnskapsrike mennesker på andre deler av forumet som kunne vært åretsbruker, men siden denne konkuransen omhandler OT-baren så blir det litt feil å nominere disse brukerne.

Er også teit å nominere hverandre, man skal nominere de man syntes fortjener tittelen.

5352788[/snapback]

Derfor jeg spesifiserte OT-baren, det er umulig å velge én som er flinkest. Mange bidrar utrolig mye i skjermkort/hovedkort/osv, og da blir det feil å nominere meg som ikke har bidratt med noe annet enn personhets og skøying :wee: I OT-baren, derimot, kan alle nomineres, bare de underholder eller bidrar til bedre stemning (og det er nettopp derfor fredrik fikk stemmen min, da ingen andre gjør OT koseligere enn godgutten vår).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...