Rambo_. Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Maskina mi vil ikke komme seg videre når jeg starter den opp. Når jeg slår den på svartner den bare. Får heller ikke noen pipe lyder. Har prøvd å bytte ram,skjermkort og strømforsyning. Ikke noe skjer. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Litt mer info om problem og msakin hjelper... Sikker på at HDDen er riktig koblet til? Hører du at den "spinner opp" (motoren går rundt?)? Har du klokket? Evt. klokk ned igjen. Kommer du inn i bios? Når svartner den? Osv. Dette gjør det litt enklere å hjelpe... Mvh. Dings Lenke til kommentar
Rambo_. Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 [ Denne Melding var redigert av: Rambo_. på 2002-09-07 09:46 ] Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har du hatt noen andre problemer med maskinen i det sisste? jeg hadde lignende problemer når jeg overklokket litt for mye en gang.. Det jeg gjorde da var å resette bios. Da ble alt som før... Hvilket hovedkort har du? Sikker på at strømforsyningen ikke er gåen? Eller noe annet? har du gjort noe spes. med maskinen i det sisste? Mistet den? Flyttet den hardt og brutalt? Spilt fotball med den? :smile: Mvh. Dings Lenke til kommentar
Rambo_. Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Harddiskene jobber når jeg starter opp maskina, kommer meg ikke inn i bios fordi den svartner med en gang jeg skrur på maskina.Har heller ikke overklokket noe. Lenke til kommentar
Rambo_. Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Har et abit KT7a raid, psu'n funger den, resetta biosen mange ganger. Begynnner å bli j...a lei den! Har helller ikke sparket fotball med den på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå