Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 beyond the grave fra gun grave Nja, var egentlig ute etter hans ekte navn siden han har ikke blitt beyond the grave enda, men pytt pytt den går huska ikke det ekte=Þ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 beyond the grave fra gun grave Nja, var egentlig ute etter hans ekte navn siden han har ikke blitt beyond the grave enda, men pytt pytt den går huska ikke det ekte=Þ Brandon Heat =p mhmm, kan ikke huske den fyren fra noen anime eg har sett.. eller kanskje, den ringen på hatten virker kjent. Har det noe med cowboyer og mecha roboter å gjøre? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ikke noe cowboy eller mecha, vampyr, men passe lightharded. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) ikke noe cowboy eller mecha, vampyr, men passe lightharded. ahhhh, black blood brothers edit: Regner med at eg har rett så tar en lett oppgave før eg går å sover Endret 4. juli 2008 av Zippio Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 lol, sry, fikk ikke svart, nette mitt døde=Þ han er fra one peice, thats fo sure, men navnet.. hm.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Klovnen Buggy, på godt norsk --- Hvem kan denne søte varulven være, mon tro? I forvandlet form Edit: Oh YEEEAAH! Endret 5. juli 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Buggy the Clown fra One Piece. ^^, Men, aria-sama kan ta neste! Edit: Var det jeg sa,men Motoko var kjappere. xD Edit2:Vent litt,er det Liru fra Renkin Sankyu Magical Pokan? Endret 5. juli 2008 av Totinona Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Buggy var korrekt Buggy the Clown fra One Piece. ^^, Men, aria-sama kan ta neste! Edit: Var det jeg sa,men Motoko var kjappere. xD Edit2:Vent litt,er det Liru fra Renkin Sankyu Magical Pokan? Liru fra Magical Pokan jepp. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ryoma Echizen fra Prince of Tennis med katten sin Karupin! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) edit: noen kom meg i forkjøpet=Þ med 3 min Endret 5. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du kan få finne ut hvem dette er da Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hiyuu Tatsuma fra Tokyo Majin Gakuen Kenpucho To. Weird,tenkte å ta han isteden for Ryoma. Ô.ô Nytt bilde: Endret 5. juli 2008 av Totinona Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hiyuu Tatsuma fra Tokyo Majin Gakuen Kenpucho To. Weird,tenkte å ta han isteden for Ryoma. Ô.ô Nytt bilde: Zedd fra Kiba Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hiyuu Tatsuma fra Tokyo Majin Gakuen Kenpucho To. Weird,tenkte å ta han isteden for Ryoma. Ô.ô Nytt bilde: Zedd fra Kiba Jepp! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Da kan dere prøve dere på denne hint: hu må passe på en veldig uheldig fyr. Endret 5. juli 2008 av Zippio Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 joa :!: ikke no bilde Det står - "AnimeNewsNetwork.com - use your OWN server to host images" Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da kan dere prøve dere på denne hint: hu må passe på en veldig uheldig fyr. Hotlinking er fy-fy. :!: Du må laste opp bildet selv. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ser ut som hu har på seg en kondom ^^ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) hun HAR på seg en kondom! mene... er hun fra tales of phantasia? Endret 5. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå