Kuroi-Neko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Siden det ikke kommer noe nytt legger jeg ut^-^ WHO!? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 JAAAA^-^ Koselige fyren^-^ din tur Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Kan det være Dark Mousy fra D.N.Angel? Tror nok det. EDIT Er såpass sikker at jeg bare kjører på med et nytt bilde: Stikkord: solskinn Endret 24. juni 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Okai. Legger ut ny en jeg. Den her er lett. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er såpass sikker at jeg bare kjører på med et nytt bilde: Stikkord: solskinn hidamari sketch - Miyako Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 JA! Det stemmer, Lasse! Bare synd Twinkle la ut en ny mech som jeg sverger på visste hvem var før i tiden, men siden har glemt. Har t.o.m. sett selve bildet før, i den parken. Sånn passe stor.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hint: Miyazaki Mulig den ikke har et navn. Men gjett hvor den kommer fra da Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ÅÅJAAA! Fra Laputa Castle in the Sky ikke sant?^-^ Ok. Fant ut at det var riktig ja så da poster jeg nytt^-^ Hvem? :o Endret 1. juli 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ÅÅJAAA! Fra Laputa Castle in the Sky ikke sant?^-^ Sou desu yo Neste Kuroi eller Lasse Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ok, få prøve jeg da^^, Hvem er dette? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) vet ei, men tipper tipper det er fra en ova/anime basert på et kei spill...=\ edit: er det fra clanned?? Endret 1. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 edit: er det fra clanned?? Nope... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 vet ei, men tipper tipper det er fra en ova/anime basert på et kei spill...=\ Det stemmer nok ikke. De kjører ikke helt den stilen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 kei jo, giga øyne, liten munn=Þ har spillt en del kei spill... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Høres ut som en helt generell animefigurbeskrivelse Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hah, ja, stemmer nok det=Þ men har blitt vandt til anime-sized øyne, men kei sine char designers overdriver det:p og anime folk har jo ikke noe mindre munn en man skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå