Maxila Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) er dette en bra butikk? hvilket erfaringer har dere? sender de raskt? Endret 27. desember 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har bestillt der en gang, og da fikk jeg varen forholdsvis raskt =) Men man må huske at mye med "om butikken er bra eller ikke" har med å gjøre hvordan de behandler varer som kommer i retur. Det vet jeg ingenting om... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvertfall raske og god service. kjøpte 2stk AMD Opteron 252 der til 3000,- pr. stk, normalt koster disse 6000,- pr. stk. Så jeg "sparte" 6000,- Om dette var feilprising vet jeg ikke. Men jeg tok sjansen. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvertfall raske og god service. kjøpte 2stk AMD Opteron 252 der til 3000,- pr. stk, normalt koster disse 6000,- pr. stk. Så jeg "sparte" 6000,- Om dette var feilprising vet jeg ikke. Men jeg tok sjansen. 5342477[/snapback] Hvis det var for 1-2 måneder siden så var det en trend over alle danske webshopper at de lå så lavt. Ettersom SHG sender fra Danmark vil jeg anta at de følger prisnivået der Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har ikke hatt noen feil på det jeg har kjøpt fra SHG så det er vanskelig å si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd med prisen og leveringstiden! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hehe, folk på Storedyret har reagert på at de selger gode tegnebrett til nesten mistenkelig lave priser, og har også spurt om de er seriøse. Noen har pekt hit til HW.no og sagt at brukere her har sagt at .. (får vondt i hodet) :!: Skal nok ha meg et Wacom igjen etterhvert, og da vil jeg garantert prøve de. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvertfall raske og god service. kjøpte 2stk AMD Opteron 252 der til 3000,- pr. stk, normalt koster disse 6000,- pr. stk. Så jeg "sparte" 6000,- Om dette var feilprising vet jeg ikke. Men jeg tok sjansen. 5342477[/snapback] Hvis det var for 1-2 måneder siden så var det en trend over alle danske webshopper at de lå så lavt. Ettersom SHG sender fra Danmark vil jeg anta at de følger prisnivået der 5342556[/snapback] nei shg.no har lager i oslo! har akkurat bestilt der ifra og det tok 2 dager til eg fikk pakken! og eg bor i ein liten by langt fra oslo! også har dei gode priser. anbefalest virkelig Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 SHG har lager i Oslo og Danmark, de sender fra begge steder alt ettersom hva som er tilgjengelig på de forskjellige stedene såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå