Glufsa Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) I dag når jeg kobla tven til dataen kom det bare svart hvitt. jeg har prøvd å forandre på innstillingeni i nView men det kommer ingen forandringer. jeg har koblet tven til s-video porten. hvordan får jeg fikset det? Endret 26. desember 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 "Fortell" nView at du bruer composite kabel istedefor svideo. Det pleier å fikse problemet. (jepp vet at det er dumt, men det er ihvetfall slik jeg får farger når jeg bruker svideo kabelen min) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 "Fortell" nView at du bruer composite kabel istedefor svideo. Det pleier å fikse problemet. (jepp vet at det er dumt, men det er ihvetfall slik jeg får farger når jeg bruker svideo kabelen min) 5341791[/snapback] Takk, det funka Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvordan forteller man nview det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå