lokeland Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Sliter litt med en installasjon av WinXP. Under installasjon får jeg opp en feilmelding som forteller meg at cmd.exe ikke ville la seg kopiere fra installasjonCDen til harddisk. Valgte å prøve på nytt et par ganger uten hell. Prøvd dette etter både FAT33 og NTFS formatering. Det er nok plass og det som er. Har prøvd 2 CDer (en engelsk, en norsk). Hva er galt? Og hvordan kan jeg løse det uten å måtte skrive en lang liste med manglende filer og tukle med å kopiere de over etterpå? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 har hatt dette problemet før. Det var uxtheme.dll som visstnok ikke ville kopiere seg over, men etter at install var ferdig var filen likevel kopiert og fungerte som bare det. Bare å prøve hopper over å "se hva som skjer" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Skal prøve, er jo uansett bare å formatere om ting går skeis.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Ville bare si det at løsning var å koble om DVD-ROMen til min PC, kjøre en renseCD, koble den tilbake og så virka alt helt greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå