DjNeo Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei jeg lurte på om det var noen som kunne anbefalle meg et peltier anlegg til Pentium 4. det hadde vert veldig fint hvis dere hadde tatt med priser og linker til der jeg kan få tak i det. Jeg har tenkt og overklokke en P4 2,53 så mye som mulig med det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 http://www.netconnection.no selger dangerden vannblokker og TEC btw, peltier er stort sett for folk som *vet* hva de driver på med. Ditt spørsmål kan tyde på at du ikke er helt moden for peltier. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 han er tross alt "dj", og "neo2 i samme slengen, noe som viser til hans alder (og derfor hans ekspertise) Lenke til kommentar
tallard Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Slapp av nå da. Har ikke alle en gang vært nybegynnere på peltiere kjøling? Uansett. Start i det små, les mange artikler om andre som har prøvd før deg, og gjerne snakk med noen som har gjort det. Jeg har prøvd med et 36w peltiere element (for LEEENGE SIDEN(!!) da 36 var relativt mye, og nå med et 115w element) Lykke til, og husk at nøkkelen til suksess er å være nøyaktig, og aldri skru for hardt til. Helsning ch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå