qhw9r8B3uA0F3dw Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) PhrEINhgeKqbmeaw Endret 15. juli 2018 av qhw9r8B3uA0F3dw Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har ikke drevet med det selv, men denne siden blir ofte anbefalt: http://nehe.gamedev.net/ Lenke til kommentar
qhw9r8B3uA0F3dw Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) A71jcP0g7lFimWjR Endret 15. juli 2018 av qhw9r8B3uA0F3dw Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 bare last ned sdk'en. alt du trenger for å begynne står der + masse mer selvfølgelig Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ta også en titt innom denne siden, veldig dyktig han her UGP Lenke til kommentar
Peter Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Mye tvilsomt blandt C++ demoene. Inkluderte stdio.h, conio.h osv. Tittet litt på den enkleste demoen av Ray Tracing i C++ også. Her bruker han assignment i contructoren i stedet for initialization, som også burde unngås og han bruker math.h istedet for cmath. Nei, disse tutorialsene ser mer ut som en måte man kan gjøre noe bare for å få det til å virke, men mye av det er stygt og direkte ufint. Endret 28. desember 2005 av Nazgul Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du kan finne mye informasjon om DirectX og C++ programmering her hos MS. Let litt rundt på DX sidene til msdn, og du skulle finne mye nyttig. Det er riktig nok ikke aller nyeste versjon, men endringene skulle forhåpentligvis ikke være noe problem. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 www.gameinstitute.com har det beste jeg har sett av instruksjonsmateriale, men koster dog noen kroner. Det anbefales allikevel på det høyeste, og jeg mener hver krone jeg har brukt der har vært bra investert. Ellers er det veldig mye god teknisk dokumentasjon, og ok tutorials og samples i SDKen som kan lastes ned gratis på msdn.microsoft.com/directx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå