Edmund Blackadder Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ja da skulle jeg velge hovedkort... Skal altså ha Socket 939 med en AMD 3700+ prosessor, GT7800 skjermkort, 2g DDR minne osv. Men så er jeg i stuss over hvaslags hovedkort jeg skulle velge og som i emne, så har jeg funnet to lovende men jeg vet ikke hva jeg skal velge.. De koster omtrent det samme. Abit Epox Og hvis dere har noen andre kort å komme med i den prisklassen så fyr løs.. Skal altså ikke ha SLI. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 /bump Ingen eksperter som kan svare på det? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har KN8, og det "funka" greit, rett ut av eska. Vil anbefale deg å kjøpe med en Zalman chipsett-kjøler, da dette korte har vifte på northbridge. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312963&cks=PRL Dette kortet har jeg veldig bra erfaringer med...synes absolutt du burde vurdere dette. Og ja jeg vet at det ikke var et direkte svar på spm ditt Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Epox kortet gjorde det veldig bra i test hos AnandTech,så det er et godt valg. Abit og MSI er bra de også,så det er nok mye smak og behag. Selv liker jeg Asus og Abit fordi det er de hovedkortene som har vært mest stabil hos meg. Hvis du har tenkt til å overklokke lønner det seg nok å lese noen tester for å finne det mest klokkevennlige kortet. Med andre ord er det vanskelig å anbefale et konkret hovedkort. Du må nesten lese litt tester og vurdere selv. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg skal overklokke det "littegran", men ikke noe stort så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå