opelrust Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hei har nettopp formattert en bærbar HP med OS CD'en som fulgte med pc'n. XP ble da på engelsk. noen som vet hva jeg må gjøre for å få den på norsk igjen? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Da må du skaffe deg en norsk utgave av XP og installere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Be HP sende deg den norsk XP CDen de må ha brukt for å sette opp maskina førstegang, for du har tydeligvis fått feil gjennopprettings CD. For meg kjent er det ikke mulig å endre språket på OSet. MAC kan dette.... Så når du får det, må du reformatere på nytt og instalere norsk OS. AKIRA Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Med min HP (Compaq) fulgte det med både norsk og engelsk recovery, samt norsk og engelsk fullversjon av XP Pro. Lenke til kommentar
opelrust Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 ok, det ante meg nok men det går da vel an å kjøre recovery bare på XP, slik at jeg slipper å legge inn alle programmene på nytt igjen? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Den recovery-plata som fulgte med min maskin gjør at maskinen får tilbake det oppsettet som var når jeg mottok denne. Altså all software, mail, etc som er innstallert og mottatt i ettertid forsvinner ved bruk av denne CD'n. Programmene må nok innstalleres på nytt, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå