edge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Sitter her med cash fra jul som brenner noe i helvette. Har over lang tid ønska meg iPod og når den nå kom med video-støtte har jeg så godt som bestemt meg, men vil høre med folk som har den om den er et bra kjøp, om den vil falle i pris nå over jul, og om den har god lyd etc. Blir mest sannsynlig 30GB versjonen, da 60 ble litt dyrt Anyone? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Den er fin. Med mindre du er audiofil og generelt mot god design og brukervennlighet vil jeg annbefale deg den på det høyeste Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har den jeg og er topp fornøyd. Ingenting er som en episode med Family Guy på t-banen. Jeg syns lyden er helt grei jeg, men jeg er jo ikke så audiofil at det gjør noe. Ville ikke latt meg stoppe av det. Du kan jo prøve den i butikken for å sjekke lydkvaliteten, hvis du er opptatt av dette? Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Jeg gidder ikke lage en ny Ipod-tråd, så jeg spør her: Finnes det også i G5 en mulighet til å ødelegge lydsperren og få høyere lyd enn det den norske versjonen gir? Kan jeg i så fall bruke det samme programmet som jeg brukte til G4? Edit: Glem det. Fant gopod til G5. Keyzer Endret 27. desember 2005 av Keyzer28 Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som veit om min mor har rett i at den kommer på tilbud på nyåret? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Apple selv har som oftest ikke tilbud på produktene sine. Virker som iPoden holder seg veldig stabilt på samme prisnivå. Svaret mitt er nei. Prisen er allerede veldig grei, mtp at en 20 GB 3G kostet over 4k to år siden. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Tror også det er veldig usannsynlig at den kommer på tilbud. Jeg har forresten tenkt å bestille en jeg også, etter at jeg mista den gamle i bakken og den nå er død som en stein. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vil anbefale den på det høyeste. Har hatt den en stund nå og er meget fornøyd. Kvaliteten på bilder og film er overaskende bra! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 De kommer neppe på tilbud, men fra tid til annen kutter Apple prisene. iPod pleide jo å være skamdyrt sammenlignet med andre, dette er ikke lenger tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå