SemikolonP Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Som tittelen sier, vet noen hvordan jeg får 5.1 i WMP og Winamp? Det er WMP jeg prioriterer mest. Hadde vært fint om jeg fikk de siste høytallerene til å virke (i hvert fall bassen). Jeg har Sharkoon Dynamic 5.1. Det er USB-headset, så da blir det regnet som et eksternt lydkort. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Som regel er det i driveren for lydkortet dette stilles. Gå inn på kontroll panel, og lyd under der, og sett den fra stereo til 5.1 lyd. Samt velg riktig lydkort som skal brukes (USB i ditt tilfelle) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 winamp 5 Channels Output plugin Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 winamp 5 Channels Output plugin 5342702[/snapback] Det hjelper ingenting, hvis han ikke forteller lyd driveren at han har koplet til ett 5.1 system. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Sånn. Nå har jeg fortalt driveren at jeg har 5.1 lydkort, men jeg sår fortsatt bare stereo. Det gjør ikke noe om jeg ikke får 5.1, men jeg vil i hvert fall få suben til å virke. Jeg er sånn bass-fan som liker bass og musikk som sier "dunk dunk dunk dunk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå