Vaffel89 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvilket spill ville dere anbefalt, og hvorfor? Skal ut og kjøpe spill til pspen min, og vet at jeg skal kjøpe GTA:LCS + et av de to andre. Greier bare ikke bestemme meg for hvilket. Begge virker utrolig fete. Kansje bare kjøpe alle tre? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Tror jeg ville gått for Burnout Legends. Har ikke prøvd noen av de, men har lest omtaler av begge, og der sier de at Ridge Racer var litt ensformig. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Burnout Legends er min favoritt. Jeg synes ikke noe om RR etter at jeg har spilt Burnout en stund. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har spilt Ridge Racer i gode tyve timer, og Burnout Legends kun i rundt fire, men jeg må si at Ridge Racer for meg jevnt over er et bedre spill. Det er kanskje mer "ensformig" hvis du kun er ute etter mange moduser, men jeg synes Burnout Legends har flere moduser som ligger under RR-standarden, enn dem som kan tilby noe omtrent like tilfredsstillende. Takedown-utfordringene sliter f.eks. med litt tilfeldig og uklar spillmekanikk, og krasjingen fungerer generelt inkonsekvent. Legends' beste modus det jeg har sett, er den time trial-aktige modusen hvor du må kjøre løypa under en viss tid for å kvalifisere. Hva med å spørre betjeningen om å få prøve dem før du kjøper? Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Du kan få kjøpe mitt Rigde Racer spill. Det har ikke vært inne i en PSP en gang. Bare kom med et bud på [email protected] Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 ble burnout ettersom jeg syntes det virka fetest, har spilt det i 2-3 timer til nå, å er veldig fornøyd. RR blir nok det neste spillet Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har meget lyst på det spillet, er det verdt sin fulle pris?? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Vil vel si det ja. Er jo alltids noe å finne på der. De litt lengre løpene hvis du har litt tid, eller de korte crash tingene når du ikke har fullt så god tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå