Archeron Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 jeg driver å leter etter en laptop. har to år gammel desktop fra før som, etter planlagt oppgradering, skal ta seg av den tyngste arbeidsmengden. jeg skal hovedsaklig bruke den på skolen, til surfing (innebygget trådløs lan et must!), oppgaveskriving og sånt. i tillegg er det jo dumt å se bort ifra et parti wow på kjedelige forelesninger, så maskinen må kunne takle noen spill. wow er nok det mest krevende jeg vil spille på denne, resten tar jeg som sagt hjemme på desktopen. pga spill har jeg forstått det slik at alle integrerte skjermkort er uaktuelle, og at x600/x700 er det laveste jeg kommer noe som duger. jeg kunne gjerne tenkt meg en widescreen, og gjerne en skjerm som er fin og flott å se på (wouldn't we all??) har nå etter mye leting kommet over en som ser veldig grei ut. Asus A6V. fin å se på er den jo og... men jeg så også denne, A6Va, som visstnok egentlig er ca sammen maskinen. den har større harddisk, hvilket jeg ikke har spes bruk for (har "nok" på desktopen), integrert BT (men jeg har BT-adapter fra før), men også x700 128mb, i motsetning til den over som står oppført med kun 64mb på x700. vil jeg merke noe særlig forskjell mellom disse? jeg har aldri vært bortskjemt med verdens beste pc, så jeg stiller ikke så sinnsyke krav. vil forskjellen i så fall være verd 1500kr som er pris-forskjellen? disse er egentlig litt dyrere enn det jeg hadde tenkt meg, men man finner jo alltids plass i pengboka når man finner noe fint Lenke til kommentar
coban Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det vil nok være en forskjell i ytelse dersom du har planer om å spille på høyere oppløsning.. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 såvidt jeg har skjønte er jo høyeste beregnede oppløsning på 1280x800, altså ikke så veldig høyt... går neppe over dette da... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Spiller ingen rolle når det er snakk om så lav oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå