Barkster Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) skal dele internettforbindelsen mellom 3 pc'r trenger jeg Router eller hub? Endret 26. desember 2005 av Barkster Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det er egentlig det samme, men jeg anbefaler en router. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Spørs vel egentlig på hva du kan, en router er å anbefale men f.eks en switch er mye enklere å ha med å gjøre og er en god del billigere enn routere og hubber.. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 jeg hadde tatt en router. //jhking\\ Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du må gi mer info om hva du har i dag av utstyr og hvilken leverandør du bruker. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Dersom ISP (Telenor, Tele2, NextGenTel etc) har levert med et ADSL-modem (regner med at det er ADSL som er tilkobling) med innebygd Router, holder det med Switch for å dele. Er det modem uten innebygd Router, trengs en Router med Switch. Man bør også vurdere om det er et framtidig ønske med trådløs. Glem hub, prisforskjellen mellom hub og switch er for liten til at man tar avlegs teknologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå