Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dumping av fysisk minne!

Anbefalte innlegg

Jeg satt her akkuratt og spillte wow som jeg har gjort så altfor mange timer... :p og plutselig låste spillet seg også etter ett par minutter kom det opp en blåskjerm som det sto "dumping av fysisk minne" også restarta den. Og da begynnte problemet... systemloadinga starter og jeg kommer inn i bios men ikke lenger det står bare "strike F1 to retry boot, F2 for setup utility" Hva er det som kan a kvelda er det hardisken? Men inne i bios ser det ut som alle ting funker... begge hardiskene står oppnevnt der, og resten ser normalt ut... :p (Det er forresten en god gammel Dell P4 1.6 Ghz med en 40Gb (system) og en 80Gb GF4 4200ti 128mb grafikkort... håper noen har noen lure forslag.. :p hehe (er bare reservedatan min uansett da.. :p hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan virke som feil på harddisken ja. Prøv igjen. Hvis det ikke hjelper, så prøv en annen harddisk. Det kan også være en idé å sjekke om noen kabler har fallt ut.

God Jul!

5341110[/snapback]

Ja prøvde og sette den systendisken inn i en annen data og fikk bare error der, så da tok jeg den andre ide disken min og satte opp som systemdisk så da funka'n igjen =D så da var det bare og starte med Windows oppdaterign da... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...