moesen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har et problem med at hver gang jeg skal starte opp et opengl-spill så blir skjermen grå og man kan høre musikken men ikke se noe bildet annet grått. Defor trenger jeg hjelp til og spille på en måte. Jeg har nå ett ATI rage 128pro og har lastet ned de nyeste driverne, men får ikke til og instalere dem. Venter på er MSI GeForce4 ti4400 kort fra databutikken.com(lang tid og vente) Jeg tenker spesielt på disse spillene: Jedi outcast medal of honor Takker alle som svarer!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Hvordan kan jeg få kortet til og fungere skikkelig. Jeg har windows XP og får ikke til opengl og heller ikke instalere kortet. Skriv tips viss du vill hjelpe Lenke til kommentar
moesen Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Hver gang jeg velger og instalere ati rage så kommer det og at det er ati fury som blir instalet. Er dette rett. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 den beste løsningen.. selg å kjøp et orntlig skjermkort!! Men **** at du gidd å bry deg om det kortet i det heletatt.. du spiller ikke spill med et ati rage kort =) Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Jeg får snart nytt kort men enn så lenge så må jeg få ATI rage kortet til og fungere. Må kansje vente en 2-3 uker til kortet kommer. Så lenge vill jeg ikke vente med og spille MOHAA, Jedi Outcast og andre spill!!! Trenger hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå