kaliber Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hei. vet ikke om dette er riktig kategori. hvordan skal jeg kunne få windows xp til å boote fra en brent cd. jeg har kopiert den orginale xp jeg kjøpte over til en brent plate, hvis jeg en gang skulle miste den orginale, som jeg nå har gjort. har formatert den ene pc'n, men win xp fra den brente cd vil ikke boote. hvordan kan jeg gjøre den cd'n bootable? takker for svar. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Når du kopierer en bootbar CD som ikke er kopibeskyttet blir kopien bootbar. Hvis den ikke er bootbar har du ikke kopiert den riktig. Det er ikke lett å gjøre den bootbar i ettertid. Har du satt opp BIOS til å boote fra CD? (Man formaterer ikke en PC, man formaterer diskpartisjoner.) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du har antagelig bare kopiert filene fra en CD til en annen. Det fungerer ikke. Du må heller bruke CD copy funksjonen i brenneprogrammet. Da vil kopien kunne boote. Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Så du får låne deg en cd med noen du kjenner... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Lag en ny fra den du har som blir bootbar med å legge til xpboot i den nye cd kompilasjonen. Forutsetter at din cd har alle filer fra orginalen på seg da.. (bortsett fra boot) Oppskrift med nero : http://members.chello.nl/a.vanheumen1/nero/ Vedlegg av xpboot image (xpboot.bin) xpboot.zip Endret 26. desember 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå