D.T Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har nå planer om å kjøpe noe nytt fra komplett. Og lurer på om dere tror prisene vil bli forandret etter nyåret. Har da for eks tenkt på AGP kort som jeg ville selv tro at ville få lavere pris. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Vet ikke men håper det, sitter og venter på januarsalg jeg også.. Får krysse fingrene.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Man kan si en ting om elektronikk generellt. Prisene faller ALLTID, om ikke jevnt og trutt så i det lange løp iallefall. Lenke til kommentar
coban Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 'Supply & Demand' I juletiden er det veldig mye 'Demand' så da vil prisen også gå deretter. Kjent sak dette egentlig. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Tja... med dagens marginer på elektronikk så er det ikke store pris hopp nei. Men noen tilbud blir det som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå