knutroe Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei Da har jeg satt opp en ny PC her. Alt funker som det skal, men jeg legger merke til at aktivitetslampen på drevet lyser hele tiden. Drevet er en BenQ DW 1640. Som sagt, alt fungerer, den har en helt vill hastighet og alt det der, men jeg syns det er litt pussig at lampen skal lyse hele tiden. Noen med forslag til løsninger, så er jeg takknemlig PS. God jul folkens Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gammel IDE-kabel og klart å sette den opp ned? (sett gamle uten sperre for å sette feil vei).. Lenke til kommentar
Olern1 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har den samme Benq brenneren selv og så vidt jeg vet er det helt normalt at den lyser hvis det er en CD/DVD i den for å indikere at den ikke er tom. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Gammel IDE-kabel og klart å sette den opp ned? (sett gamle uten sperre for å sette feil vei).. 5340545[/snapback] Aha, så det nå at det lyser hvis det er CD/DVD i den. Faktisk ganske kjekt mange ganger kan være. Og til deg som svarte lenger oppe her: Jeg bemerket at alt fungerer, og det hadde vel ikke fungert hvis kabelen hadde vært feil vei? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Er det samme hos meg og. Den lyser hvis det er en plate i spilleren. Så det er nok slik det skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå