ZerXonE Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Nå har pc'en min begynt å bli så gammel at jeg trenger å kjøpe ny. Men før jeg kjøper vil jeg være sikker på at det er et greit oppsett... Den skal kunne kjøre spill glatt, og det skal være Intel cpu, siden jeg liker best å programmere på dem. Dette er hva jeg har valgt hittil: XFX GeForce 6800GS 256MB Skjermkort Asus P5WD2 Premium Hovedkort Intel Pentium 4 640 Prosessor Corsair TWIN2X 5400UL DDR2 1024MB Minne Samsung SpinPoint P120S 200GB SATA2 Harddisk Er det noen deler som burde byttes ut? Ikke gå altfor mye over prisen... Takker! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det kommer an på hva du skal bruke den til... Ellers så det helt greit ut. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er kritisk til Intel. Hva mener du med at du synes det er best å prorgammere på dem? Mer spesifikt, hva programmerer du? Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Big SturL: Hvis han har bestemt seg for intel så ikke bry deg om det. BTW Det så bra ut. Ville kansje putta på 300 kr og kjøpt et x850xt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå