Sneglen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Er alltid jeg som arrangerer (privat)LAN her, og det jeg da gjør før LANet er: - Rydde opp der det trengs. - Plassere svarte bossekker på strategiske steder. - Finne ut hvordan man skal få plass til flest mulig. - Sette ut switcher og kable dem sammen. - Handle Cola. Når LANet er i gang: - Spille. Mye. - Arrangere film på TVen om det er av interesse. - Lage bedre mat enn de andre (sjelden jeg kjøper frossenpizza, lager heller egen pizza), ellers spleiser vi på et lass med Peppe's Pizza. - Hjelpe folk som får problemer med PCene sine. Etter LANet: - Rydde - Pante Endret 16. januar 2006 av -NeoRag- Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Skal ikkje forundre meg.......Du som er catch Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 - Plassere svarte bossekker på strategiske steder. 5445414[/snapback] Hva er bossesekker? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva er bossesekker?Boss=søppel Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skal ikkje forundre meg.......Du som er catch 5447393[/snapback] Har du leif på besøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå