Iguil Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Her kan dere altså si litt om hva dere gjør når dere på et dataparty. Jeg er egentlig overrrasket over hvor lite jeg spiller på dataparty/LAN. Klart, spiller jo litt, da hovedsaklig broodwar. Jeg sitter egentlig mest på irc, eventuelt titter over noen FTP-servere jeg kommer over for å se om det er noe jeg kan få nytte av på dem, eller lager/oppdaterer websider. Og så går jeg rundt og ser på switcher og servere og sånn da Men hva gjør så dere på LAN da? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 - Lager Grandi - Spiser Grandi - Drikker Cola - Spiller - Sover :o Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Spiller, spiser og drikker alt for mye av det kroppen ikke har godt av.. Og sitter på DC.. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 blitt en slags rutine her, først surfe og ja, eh... ``Veksle filer`` og så fra rundt 10-22 tiden og til 01, CS Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Surfer, Laster ned, spiller (Broodwar), Irriterer meg over Cs Horer(unnskyld språk bruken), Eter usunn mat og sover. Blir mistenkelig ofte syk siste dagen av 4-5 dagers lan. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 LAN partys har jeg ikke vært i på mange mange år. Det hele føles meget unødvendig når en kan sitte hjemme å spille over nettet.... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Spiller mye, hovedsaklig CS og WC3. Laster ned masse, siden jeg har isdn her hjemme. Hvis LAN'et har en DC++ hub så sitter jeg på den. Sover lite, spiser polarbrød med nugatti og fastfood(grandis hvis de selger det i kiosken, går til nærmeste Orion/Dolly/Pizzabakern/McDonalds/Big Bite). Får ofte vondt i magen siste natt/morgen pga lite penger=lite mat. Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 LAN partys har jeg ikke vært i på mange mange år. Det hele føles meget unødvendig når en kan sitte hjemme å spille over nettet.... 5343368[/snapback] Det er sosialt vettu Larzen. Uansett, når jeg er på LAN, går ruten vanligvis som dette; * Plugger til datan. * Spiser kjeks. * Slenger over film. * Spiser Pizza. * Ser på film. * Ser på Anime. * Driter. * Driter. * Drikker brus. * Går hjem. Gud så spennende. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er på LAN nå jeg Sitter og tygger på en colakork mens jeg skriver en post på et forum.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg er velsignet med en nogenlunde fast LANgjeng som er usedvanlig kreativ og morsom å henge med, så det er aldri kjedelig å være der. Vi spiller Tower Defence, for det meste, eller Soldier of Fortune, CS (en eller annen versjon), noen lager musikk, noen lager en Flash-animasjon, noen har sølt Cola rett før LANet og må bytte skjermkort... det er så mye som skjer. Det beste er når ting skjer spontant, som den gangen to stykker begynte å slåss, og hele gjengen kastet seg over og begynte å bryte. Eller den gangen noen satte all brusen utendørs i minusgrader, og vi måtte vente flere timer før det gikk an å drikke den. Mens vi sitter der, kan vi diskutere alt mulig mellom himmel og jord, som at vi 'mobber' en annen som sitter der (vennskapelig, så klart), eller hva som er best taktikk, eller jenter, eller... ja, hva som helst. Det er aldri kjedelig. Ah. Jeg kan fortsette i lange stunder, hvis jeg først begynner å skrive lenge. Men det jeg gjør på LAN, er å spille spill. I korte trekk. Men det er en sosial måte å spille spill på, må skjønne. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 _LarZen_ - Godt poeng. Da er vi to av samme mening. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 * Plugger opp. * Tar alt folk har av warez. * steiker pizza. * Spiser pizza og ser på det jeg har tatt * får med noen på cs * spiller div andre spill * surrer rundt * trekker frisk luft * spiller litt mer Er som regel det jeg driver med Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg gjør det meste jeg pleier å gjøre hjemme. Den største forskjellen er at jeg spiller mye mer på lan/dataparty. Jeg pleier også å dra over alt jeg har lyst på. Yay, kjempemoro. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 -Setter opp PC'n -Skjekker nettet -Starter en server på CS og spiller 15min -Veksler filer -Spiller andre spill og spiser/drikker -CS resten av LANet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 *Går inn og finner plassen min *Setter opp alt av utstyr og finner fra godteri og brus og sånt *Slår på pcn *Logger på msn(jaja;p), Steam, Hu, Diskusjon.no og Skype for å skjekke *Skjekker om det er noen som blir med på cs/Bf2 *spiller cs/Bf2 *Ser om det er non filer jeg kan ta over/laster ned nye filer *Ser på film/bilder/musikk (Musikk går 24/7) kanskje *Spiller mer *Spiser pizza og drikker cola *Innimellom spiser jeg godteri og battery om morran når jeg er trøtt *sovner rundt 9-10 tia, sover til 12 *Gjennomgår resten helt til LANet er slutt (Dette er tatt fra PrivatLAN, tenker det ikke blir mye soving på TG f.eks ) Stort sett, i grove trekk. Prater også endel med venna mine, og kødder litt med folk som sover;p Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke mye ulikt det jeg gjør på lan Dj Ovin.. :!: Akuratt samme rekkefølge.. Er ikke noe vits at jeg skriver opp hva jeg gjør, for da kan jeg like godt kopiere Dj Ovin sin.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mr_Razer: min sjelevenn! haha! Øyvind ^(provoserende Acolyt3? eller andre?;p) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Har kun vært på 3 LAN (Så langt) , men kan jo dra en liten historie om det beste. -Ankommer lokalet(Grendehus langt ute i gokk) -setter opp ymse utsyr. -*Spent på om skjermkortet man satt i PC'n 2 min. før man dro funker* -*skikkelig lei seg når PC'n ikke skrur seg på* -Finner ut at ATX-pluggen sitter løst, og den ble vel retta på 4-5 ganger i løpet av LAN'et -Setter meg på den ene katoden min, den blir ødelagt seff. -Hiver i en Big One, glemmer seff den så den blir svidd. -Kjører i gang DC(et pårr-hue i et hjørne blir sinte på meg fordi jeg ikke sharer pårr ), spiller ymse CS, FarCry osv. -Svir enda en Pizza. -Spiller Garry's MOD med nabo-mannen. -Etter alle (Pysene ) hadde lagt seg, satt jeg og Mammuten og så på Pablo Fransisco, og jeg fikk endelig stekt en Big One ordentlig. Etter det ble det mye daffing Det jeg husker i hvert fall. 48+ timer uten søvn(Gjøk med altfor schwært anlegg som "koste" seg med bass-tester og "Absolute crap ørt-å-førti") er ikke bra for husken. Endret 2. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehehe.. var bra det lanet der da! Men ja, kim-erik kunne roa ned basstesta sine...... Må prøve og få til ett slikt lan til! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 *Alltid spent på om PC'n starter på LAN* En gang "blifra" skjermen min værst. *Skjønte ingentine* Klarte jo ikke å bruke den. Pluttselig slo naboen vifta han hadde med av. Og det stoppe og "blifre". -Kan du sette vifta på andre sia Ikke det værste, men var litt fun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå