Dotten Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Vel, året nærmer seg slutten. Tenkte det kunne være på sin plass med en "årets tråd" i OT-Baren kategorien. Noen minneværdige tråder som ble startet i år som dere ønsker å nominere? Maks tre nomineringer per bruker. Man kan gjerne også gi en kort begrunnelse for sine nomineringer. Så skal jeg sette sammen en poll om noen dager. Personlig nominerer jeg SO4. Dette fordi man her får samlet mye av off topicen og unngår at den blir spredt rundt over resten av forumet. I tillegg nominerer jeg "Vil du bytte/få ny avatar? Post her!, Les viktig informasjon i første", den er faktisk ganske behjelpelig for brukere. Årets nominerte sålangt: Siste Ordet 4, Spam/support=ban startet av B|Real Den überstore Kjærlighets tråden av Rxj0n Vil du bytte/få ny avatar? Post her!, Les viktig informasjon i første post! av the strategy player Nerdebula di v.2! av nicklas The Gathering 2006 tråden av Glisevask Rimjob vs. blowjob av SteffyBoy Lite ondt dikt "høsteren" av Navitas87 Eg vil sjå ORLY av Jan-Erik Har du draget på damer? av -=Makaveli=- CFD collection (CFD og kalle driter seg ut!) av CFD Peisdikt tråden av Johan123321 Hvordan er egentlig den jevne Hw.no brukeren? av Dotten Årets beste "ot-baren tråd". av Dotten Moderatorer = Parkeringsvakter , eller? av Wobokel Do-plaske-fenomenet, har dere opplevd det? av Wobokel Pinligste stedet du har fått reisning (stå kuk)? av Wobokel ereksjon problemer, Hva kan gjøres? av Atomet Den store stål-tråden. av knutgrus Hvem er dette? av Bernard JoachimRs telttur-tråd for uvitende rangere. av JoachimR Snus tråden v.3 av Hylo Twisted wishes av Stylpe Snustråden vol.2 av JohnX Legg til en lenke det man nominerer. Blir såpass mange nominasjoner at vi får kjøre det over to omganger. Først tar vi alle, så tar vi de tre beste i en sluttfinale. Endret 28. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Mitt valg er Nerdebula di v.2, hyggelig tråd som skaper mye morsom lesning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg nominerer Den überstore Kjærlighets tråden, årets morsomste sett under ett? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=504637 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg vil nominere The Gathering 2006-tråden Til hjelp mot alle som skal ha det hyggelig på TG Lenke til kommentar
nerval Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 holder med LarsP, men av en annen grunn.. må vel sies å være en av de mer vellykkede trådene med tanke på saklighet av svar, og hjelp til de som spør.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 De beste avstemningene: Har du kysset e.l med det samme kjønn? -Stappfullt av gullkorn, fornærmelser og homofobi. Er det normalt å urinere i dusjen? -Bare idéen fortjener medalje > Er du brukt, ubrukt eller oppbrukt? -Er du jomfru-avstemning, der "ja" vant. Jeg elsker dette forumet. 89% måler penis - Hvor lang er din? -Begrunnelse = unødvendig. (jeg står ved svaret mitt) Og den klart beste tråden, startet av Steffy himself (med litt modhjelp fra wh1te): Rimjob vs Blowjob Rimjob vs Blowjob - avstemning Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 deppetråden? 5340662[/snapback] Veldig bra tråd... oy oy oy for en bra tråd Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 snustråden v.3. Helt klart. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 snustråden v.3. Helt klart. 5340675[/snapback] Så enig, så enig. Skal vi pule nå Hylo? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=504338 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=367405 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=403205 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Peisdikt-tråden MÅ være den morsomste i år, med så mange gullkorn. I nytteverdi må jeg være enig med nerval, det må være den überstore kjærlighetstråden (en egen liten klikk som henger der støtt, jeg er en av dem ) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=367405 5340793[/snapback] Det værste er at det jeg svarte i den tråden, stemmer enda for svarte.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Alle tråder startet av Atomet. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 De er bare tragiske, ikke gode Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Den "Noen skyt denne mannen"-tråden. Daniel Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Og den klart beste tråden, startet av Steffy himself (med litt modhjelp fra wh1te):Rimjob vs Blowjob Rimjob vs Blowjob - avstemning 5340453[/snapback] Hoisann, snakk om fordommer a' gitt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Uten tvil: Hvordan er egentlig den jevne hw.no brukeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg