Luvilu Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Slik en klums som jeg kan være så mistet jeg akkurat lyden på maskina, den var der for 5 minutt siden... Jeg snuste litt rundt på maskina og var dermed innom C: for å se hva som fantes av rariteter der. Jeg klikket meg inn på mappen hvor det sto Windows og klikket videre på Clock hvor da jeg logisk nok fikk opp en klokke med lyd, men jeg trykket også på en hvor det sto alcrmv (Driver removing for windows) og da dermed mistet jeg lyden. Prøvde å spille av musikk,men fikk beskjed om at det ikke var mulig. Har dette sammenheng med at jeg var litt for klåfingret og bare måtte se hva som skjedde om jeg trykket på den? Har jeg vært så smart å fjernet noe som jeg ikke burde? Hvordan får jeg tilbake lyden, kan noen hjelpe meg med det? Dette er som dere sikkert allerede har forstått ikke min sterkeste side..... Endret 26. desember 2005 av Lynn Lenke til kommentar
Luvilu Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg foretok en systemgjenoppretting så da fik jeg lyden tilbake på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå