Spr0cket Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 har satt opp maskina fra scratch med ny cpu og gammelt hk og skjermkort. problemet er at når jeg slår på psuen skjer det ikke en dritt på skjermen. alle kabler skal være på plass, og jeg har forsøkt både dvi og dsub. har huska på rammen og alt som jeg skulle trenge. skal man ikke engang få en bootscreen fra skjermkortet? evt feilmelding på skjermen? aner ikke hvor jeg skal begynne å feilsøke, cpu, hk eller skjermkort... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei Hvilke komponenter har du? God Jul! Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 god jul celeron d 335, is7e2, gw gf fx5200, mist psu. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 kan det være en ide å teste med et annet skjermkort? det eneste jeg har er et pci skjermkort, vet ikke om det funker men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Prøvd å resette CMOS? Skal vel alltid gjøre det ved bytte av viktige komponenter.. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 det som har skjedd siden sist er at jeg har satt på en celeron d 335 i stedet for en pentium 4 (530 tro?) iallefall så er fsb endra. har testa å resette cmos. er det mulig å koble te pc-speaker for å høre etter feilkode? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 tjiggabump fjorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå