Andersios Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Nå som julen er ferdig har jeg endelig nokk penger til ny kjerm, og jeg har en jeg har funnet på komplet.no i tankene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311134&cks=PRL Men desverre så vet jeg ikke så mye om skjermer og hva som passer best til det skjer kortet osv. Så jeg lurer på hva dere mener? Jeg har et Sapphire Radeon X800 XL 512 MB PCI Express Dual DVI kort, med masse annet rart som jeg ikke gidder og ramse opp. Tror dere denne kjermen passer til kortet? Jeg leter etter en bra 19 tommers gaming skjerm under 3500 kr. Har dere noen anbefalinger så gjerne kom med dem Endret 26. desember 2005 av Andersios Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg vil egentlig anbefale den du har valgt ut. Det er en god skjerm Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei ! Jeg har nesten samme skjermkort som deg, har X800XL 256mb, og samme skjerm som du har "valgt ut." Jeg vertfall anbefaler den skjerm sterkt. Har nettop spilt Call Of Duty 2 og den er rett og slett lekker. Jeg vertfall, som faktisk var litt skeptisk til LCD angrer ikke et sekund i det hele tatt. HVIS du virkelig finner etterslep på den skjermen skal du egentlig være god. Veldig god skjerm. Den anbefales. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Joda, bra skjerm, til spilling også, den er jo under 5ms :O.. Og forresten, hvordan klarer du å skrive kjerm, når du poster i seksjonen "Skjermer", sier seg selv at det er skj Hilsen pirkete pKMB, gidd pKMB, pKMb skal det være. *EDIT* men så har du klart å skrive riktig senere da */EDIT* -Patrick Endret 26. desember 2005 av pkmb Lenke til kommentar
Andersios Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Joa.. skrivd det riktig nå, glemmer meg av og til. Men da blir det nokk denne skjermen, hadde vel egentlig nesten bestemt meg alt, ville bare høre meninger av folk som har mere greie på skjermer enn meg. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har bestilt denne skjermen jeg også Så nå blir det endelig LCD på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå