Jeez Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Den neon-blacklighten microplex selger, er den det samme som ultrafiolett lys? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Blacklight = UV ja Selv om de mircoplex selger er vanvittig store da, sånn som neon røra.. Bedre med Cold Cathodes, men de får du jo ikke i Norge.. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 ææææææææh........Får man ikke det....Nei vel...Litt rart det da. Jeg har lissom tre av de jeg da men. Og de kommer fra microplex Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 sitter med en selv. andre knakk etter at cdrommen datt ned på den :@ Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 ææææææææh........Får man ikke det....Nei vel...Litt rart det da. Jeg har lissom tre av de jeg da men. Og de kommer fra microplex Håper du bare kødder med dette innlegget, det er jo 2 år siden de to første postene ble lagt inn. :o Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bare kødda ja. Var litt sånn halveis drit trøtt og sliten. Og når jeg er i den tilstanden så har jeg dårlig humor Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Og når jeg er i den tilstanden så har jeg dårlig humor Dårlig humor på sitt beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå