woohoo Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 noen som vet hvilke drivere som er best ? og hvor jeg kan hente ner andre drivere utenom 3dfx.com ? (Ja, jeg vet at kortet SUCKER, ikke gidd å kommentere d engang, skal kjøpe nytt når pengene kommer) Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Prøv : http://www.falconfly.de/3dfx.htm De siste driverne for: Windows XP 18 Sep 2001 winme 31 Aug 2001 * Win2k 23 Aug 2001 * *x3dfx teamet har laget disse Info : x3dfx Team Full Feature Win9x Driver Beta Release, for use with Voodoo4/5 Contains vastly increased number of Features/Options See readme files for details and installation instructionsx 3dfx Team Full Feature Win2K Driver Beta Release, use with Voodoo3/4/5 See readme files for details and installation instructions... Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 21. september 2001 Forfatter Del Skrevet 21. september 2001 ehm ingen av de andre driverne ga bedre resultater en 1.04.00 Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Har du testet omegadriverne? (omegacorner.com) Ellers vil du finne flere på voodoofiles.com Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Hei . Prøv disse hvis du skal kjøre Windows XP http://www.aesoftware.com/voodoo5.htm Lenke til kommentar
Easyride Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Kortet er vel ikke sååå dårlig. Vi har Voodoo3 3000 i en maskin hjemme og jeg syns det klarer seg fint enda. Kjører Quake3 fint, og UT som en drøm. Har ikke prøvd f.eks. Max Payne, men det er vel like bra... En kamerat virker ganske fornøyd med å ha et Voodoo2-kort. Han har prøvd en del nyere spill og han synes visst at det kjører alle fint... Men hadde jeg hatt V4 og ikke GTS, ville jeg nok ha oppgradert snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå