Anonym5656 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Har fått meg en iPod nano, og skulle hatt en lader, så jeg ikke må være koblet til en PC eller Mac for og lade den. Er denne noe og satse på da? noen som har testet at den funker med nano? eller gjør denne samme nytten? Endret 26. desember 2005 av Gakkakk Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har fått meg en iPod nano, og skulle hatt en lader, så jeg ikke må være koblet til en PC eller Mac for og lade den. Er denne noe og satse på da? noen som har testet at den funker med nano? eller gjør denne samme nytten? 5339912[/snapback] hvorfor i all verden kjøper du ikke bare orginalen fra www.apple.no? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 oi, sorry, men linken min ser ut til og ikke være der.. Her er den. Den på apple.no er ikke 12volt og hvis jeg skal kjøpe begge deler blir det dyrere enn den jeg fant med både 12volt og vanelig. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Egentlig burde det gå, siden den skal jo gi like mye volt som en USB kontakt. tar fra meg alt ansvar vis du prøver, og noe galt skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå