South_Bridge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kameraten min måtte ha seg et nytt skjermkort, og uten videre konsultasjon kjøpte han MSI NX 6600 GO, faktisk kjøpte han det i en butikk og måtte lange 1600 for det. Kjenner ikke så veldig godt til Nvidia, så kunnen noen forklare meg hva som er greia med NX? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 NX er vel bare MSI sin betegnelse på kortene. Het det ikke noe mer, er det kun et vanlig 6600 kort. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Okey... kan vel også si at kortet er vifteløst, som etter min mening er sjangseløst! Klager over at den fryser(bilde, men lyden fortsetter) osv... Var nok ikke helt det beste kjøpet Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Okey... kan vel også si at kortet er vifteløst, som etter min mening er sjangseløst! Klager over at den fryser(bilde, men lyden fortsetter) osv... Var nok ikke helt det beste kjøpet 5339945[/snapback] Spiller han mye,iallefall nyere spill,så burde han gått minst for ett 6600GT kort. 1090 kr (AGP) hos MPX,bra pris. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=45485 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå