Edmund Blackadder Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Ja da har jeg leitet i over 10 minutter etter denne handlevognsfunskjonen i prisguiden. Kan hende at det er noe galt med siden og at den burde komme frem på høyre side men det vet jeg ikke så hvordan kommer jeg fram til den? Edit: Nå kom den plutselig opp etter ca. en time.. regner med at det var noe tull med hw.no en liten stund men nå er problemet altså løst. Endret 26. desember 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det stemmer at vi hadde litt kluss med en server i dag, må bare beklage det. Men alt skal være tilbake på skinner Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Flotte greier. Er det normalt at det tar litt tid før den "offisielle" utgaven av en handleliste blir oppdatert eller er det bare nå? Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Flotte greier. Er det normalt at det tar litt tid før den "offisielle" utgaven av en handleliste blir oppdatert eller er det bare nå? 5340457[/snapback] Vi har lagt inn caching av handlelister som er tilgjengelig for lesing av andre for å unngå for høy belastning på serveren. Tanken var imidlertid at den cachede versjonen skulle slettes hver gang du som eier av handlevognen gjør en endring. På den måten bør handlevognen alltid være oppdatert for leseren. Jeg ser nå at det har skjedd en liten feil i slettingen av den cachede handlevognen slik at handlevognen ikke genereres på nytt før etter en time. Har rettet opp dette nå, slik at andre alltid vil se korrekt handlevogn når du gir dem link til den. Takk for tipset! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå