Gjest mafister Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) hei, hvorfor har plutselig antall innlegg jeg har i forumet gått ned? og hvor er mine meldinger som var lagret forsvunnet? (dersom det ligger en stikey på dette beklager jeg..) musa Endret 1. januar 2006 av general musa Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei, Antall innlegg går ikke ned. Innlegg blir heller ikke fjernet av systemet, men enkelte innlegg blir fjernet av moderator når de bryter mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) hei, jeg beklager for alle problemer dette har skapt. men jeg har utrolig nok to kontoer her fant jeg ut av... dersom du kan, vær vennlig å slett den med brukernavn "General musa"... mvh magnus Endret 1. januar 2006 av general musa Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg