Big Gamer Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 War craf er kul :smile: jeg lurer på om noen fortsat spiller det :wink: jeg hører at noen har problemer med sluten av unded. jeg har et råd bygg mange crypt. =) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Undead er da kjempelett å spille med. Masse fullt oppgraderte necromancere. Endel Abdominartions. Putt minene på lure steder og bygg syke mengder tårn. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Warcraft eier. Spiller det mye på lan med noen kompiser. Har ikke spilt så her mye RTS siden Total Annihilation. Supert! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Warcraft III er et innmari bra spill! Men jeg mener at Jedi Knight 2 er bedere... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 10:57, Treblad skrev:Warcraft III er et innmari bra spill!Men jeg mener at Jedi Knight 2 er bedere... Lol. .Klokt utsagn.. Bare husk på at dette er to HELT forskjellige spilltyper da.. RTS og FSP.. :razz: Men skal være enig at JKII er bra. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg vet at det er to forskjellige spille-typer , men jeg tenkte på hva JEG likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå