santapause Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Eg har i det siste hatt problem med at grafikken fryser heilt i spill som civilization IV f.eks. Det som skjer er at musikken henger seg litt opp i nokre sekund, så blir grafikken heilt øydelagd, det blir mange "firkantar" på skjermen, inne i desse er det berre ein absurd blanding av fargar. Eg må så restarte maskina for å rette dette opp. Eg har gforce fx 5600, tidlegare har samme problemet oppstått, og det vart då reparert ved å klokke ned kortet. Det var ikkje eg som gjorde det, og eg veit då ikkje korleis ein gjer det. Er det andre potensielle årsaker til problemet? Nokon som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hva med strøm? Hvis du har en middels bra powersupply og kun bruker porten som strømforsyner kan det bli lite. sjekk kortet om det har en egen inngang og eventuelt bruk den! Lenke til kommentar
santapause Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Forresten, fekk teke eit screenshot inne i World of warcraft berre ca. 30 sekund før det krasjar totalt. Det ser ikkje bra ut for å seie det slik. Nokon som har fleire synspunkt basert på biletet? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ta å rens maskinens vifter for støv og annen skitt, tenker kanskje at det hjelper. Gjør det ikke det så holder maskinen på å ta kvelden. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Jaaauda..! Nice grafikk der du!^^ Neida, OT.(On Topic her :!: ) 5600 er ikke akkurat ett supert kort, og det kan hende det er for lite for spillene, eller at det blir for varmt! Sjekk temp på kortet. Er den veldig høy så kommer det som regel artifacts! Det kan som Lord_Linus sier, at det holder på å ta kvelden=( Men invester i ett nytt ett du! Det er sansynligvis verdt det uansett:) Alekz Endret 27. desember 2005 av Alekz88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå