aralll Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Problemet er som nevnt i tittelen, at når jeg når jeg dobbeltklikker på en mappe, så åpnes den ikke, istedet så starter den et søk i mappen. Noe som er veldig irriterende. Skal prøve å forklare med et bilde (vedlegg eller link: http://img359.imageshack.us/my.php?image=s...6pic0041ts.png). Som man ser på bilde så er dette slik det skal være, "open" i bold skrift, men hos meg er "search" i bold skrift, noe som gjør at han søker i mappen istedet for å åpne den når jeg dobbeltklikker. all hjelp å tips blir hjertlig mottatt :!: mvh harald SnagIt6_pic004.bmp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kan det være at en tast har hengt seg opp på tastaturet? (skjer ofte her i huset). Trykk noen ganger på TAB, SHIFT, CTRL, ALT, SPACE osv. God Jul. Lenke til kommentar
aralll Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 takk for svar men hjalp ikke anyone med andre forslag.. alt tas gledelig imot for jeg ha'kke peil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå