MikeLevy Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Prøvde å søke litt, men fant merkelig nok ikke noen som har samme problemet (merkelig nok) Under litt kvalitetsspilling av GTA gikk batteriet tomt. Jeg satte i laderen og ventet en stund. Etter litt ser jeg at "power" lyset ikke lyser i det hele tatt noe den skal gjøre under opplading. Har nå prøvd å ta ut batteriet x antall ganger, lade uten batteri i etc, men ingenting virker. Min kjære PSP er helt død Er det noen som vet om det går ann å kjøre en reset på maskinen uten strøm eller har andre forslag til å gjennopplive maskinen min? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Prøvde å søke litt, men fant merkelig nok ikke noen som har samme problemet (merkelig nok)Under litt kvalitetsspilling av GTA gikk batteriet tomt. Jeg satte i laderen og ventet en stund. Etter litt ser jeg at "power" lyset ikke lyser i det hele tatt noe den skal gjøre under opplading. Har nå prøvd å ta ut batteriet x antall ganger, lade uten batteri i etc, men ingenting virker. Min kjære PSP er helt død Er det noen som vet om det går ann å kjøre en reset på maskinen uten strøm eller har andre forslag til å gjennopplive maskinen min? 5339614[/snapback] Kan være batteriet som har tatt kvelden. Gå til butikken du kjøpte den på, og be de sjekke batteriet. så får du vel et nytt om det er ødelagt. Eller om du har en kompis med psp så kan du låne batteriet hans og sjekke. Endret 26. desember 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Prøv et annet batteri ja, eller så kan det være noe galt med pluggen på laderen eller kontakten i PSP'n. Batteriet i min funket ikke når jeg fikk min så jeg fikk et nytt et, det ville ikke lades opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå