Zic0 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei jeg har tenkt til å sette opp en bittorrent tracker,b are for å teste det litt ut. Først vil jeg spørre om det er noen å annbefale? For det andre vil jeg vite hvordan dette fungerer. Kommer det noe ann på opplastningshastigheten? Systemressurser? Og er det lett å styre disse? På forhånd takk Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Setter du opp en webserver med php og mysql og laster ned TB Source burde du klare det. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Vel såpass skjønte jo jeg også, men innholder TB source en bittorrent tracker fra før av? Må jeg ikke ha et eget tracker kjørende på forhånd? Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg fant her om dagen dette: http://bitcomet.com/tracker/index.htm Vet ikke hvordan det funker ennå, men ser bra og enkelt ut! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Det er sant at den er enkel å bruke og ser oversiktlig ut. Jeg tok å prøvde den tidligere idag, men jeg får ikke nok informasjon om dette. F.eks. så etter å ha satt opp trackeren, prøvdejeg å sette opp TB source. Da skulle jeg linke til announce fil, men hvor skulle jeg lete etter den? Dessuten så krever TB source at man må være innlogget o.s.v. for å laste ned noe. Må man ikke ha en spesiell tracker for det og? Og hvis jeg skal prøve å ha uten login, må jo trackeren genere filer, som er tilgjengengelig og hvor mange seeders, leechers o.s.v. det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå