Megnus Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvordan skal jeg ta tempen på CPU på ett Dell hovedkort? Det virker som de ikke har det innebygget. Er det mulig å kjøpe temp måler? Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det finnes programmer som kan hjelpe deg med dette. Se her om dette kan hjelpe: (se under hovedkort/overvåking. http://www.kicox.org/forum/viewtopic.php?t=6 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hva hjelper dette når dell ikke har noen temp måler på hovedkortet? Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Evt. strategisk plassert termometer...? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Vet ikke jeg..... Får vel kjøpe meg nytt hk heller. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har du prøvd Everest Home? Ville forundre meg om ikke CPU, hovedkort og muligens PWM og Harddisk temp vises der.... Vet ikke jeg..... Får vel kjøpe meg nytt hk heller. Kjøpe nytt HK p.g.a du ikke får målt CPU temp? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Nei jeg kan ikke klokke heller med Dell hk Det eneste jeg får målt temp på nå forresten er harddisk. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Nei jeg kan ikke klokke heller med Dell hk Det eneste jeg får målt temp på nå forresten er harddisk. Da kan jeg skjønne det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå