DE1 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ble dårlig topic der, shit au... Jeg har nettopp instalert mitt MSI K8M hovedkort (integrert skjermkort). Jeg kobler den opp til nettet mitt og går på vg.no for å sjekke at alt fungerer som det skal med nett. - Det gjør det ikke, for hver gang jeg scroller nedover på vg.no "laster" den opp siden på nytt. Dette er rimelig irriterende og nesten umulig å lese uten å bli sur. Noen som veit hva som er galt? - Instillinger på grafikkort som er klikk? Veit integrert skjermkort ikke funker til spill men dette brukes nå bare som surfe-pc intill videre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har vært bort i flere pcer som har vært på samme måte, og som ble umiddelbart bedre da jeg satt inn Radeon 9250 i stede for integrert grafikk. Men det kan være problemer med programvaren i tillegg. Har du prøvd en annen nettleser? Er det lenge siden du formatérte pcen? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ikke så lenge siden. Prøvd både IE og Opera Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Prøv Firefox også. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 er skjermkort-driveren installert? har ofte fått dette problemet med maskiner som manglet riktig drivere. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Gå på innstillinger for skermkort, så finner du innstillingen for "rask lesing/skriving" eller noe lignende. Her må du hake av for at maskinen skal sjekke etter dette, reboote, og vips er problemet løst. Hadde samme problemet med mitt 9500 Pro. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vet hvertfall at det blir sånn før man har installert driverne. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Prøver å finne driver til kortet: "MS-8818 VER:1" men finner det ikke. - Noen som er flinkere på google her? UnZane: Fant ikke de instillingene du siktet til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå