BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 tenke jeg skulle fjerne litt støvi strømfen. min. Hvordan åpner jeg den? Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det er vel bare å skru av dekselet?. det er det i alle fall på min NorthQ Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 et lite tips, la den være avskrudd en liten stund. (dvs. kontakten dratt ut osv.) for i mange tilfeller har kondensatorene litt strøm lagra, og det kan gjøre vondt! (kom borti en kondensator en gang, som var lada opp, med en nebbtang, og det ble to små hakk etterpå! ) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe denne. Jeg bruker den til å blåse rent inne strømforsyningen. Etter støvskyen å dømme fungerer det ypperlig og man trenger ikke å åpne den. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvilken er det? Du kan jo se her om det er samme som min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514719&hl= Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har samme som din. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har samme som din. 5354541[/snapback] Det er bare noen få skruer. Ta den ut og prøv selv. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg fikk den opp ja:P Har ikke hatt så mye tid til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå