bleidd Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg prøvde å kjøpe noen gadgets rundt 1. desember. Det gikk da ikke an nei Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Altså... jeg vet ikke om dette var så utrolig jeg. Alle ordre trekker automatisk penger fra kontoen din og oppnår status "packing". Prøv å gå inn og bestill den billigste tingen du finner og sjekk 5-10 minutter senere hvilken status den har... Det som derimot er kanskje utrolig er at <90% av alle ordrene mine på dvd'er de har på lager er sendt innen 24 timer etter bestilling. 5346748[/snapback] Vel, disse var sendt tidlig morgen tredje juledag. Kjapp service fra play.com som vanlig med andre ord. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Play.com har vært bra siden dag 1 da jeg begynte å handle der for et par år siden. Off topic: Har noen her noen gang handlet varer der som elektronikk og gadgets? Bare lurer på om de sender dette til andre land enn England... mener jeg så på siden Deres en gang at de ikke gjorde det, men det blei borte etter en stund. 5347731[/snapback] Desverre sender de slike ting kun innenlands. Det står nevnt her: We currently only send electronics and gadgets to UK addresses and for security reasons we can only send electronics and gadget items to the billing address of your account.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå