S-i-r Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Holder på å mekke meg en ny pc, også så jeg at hovedkortet jeg kommer til å bestille ikke "vil" funke med sata2, vil det bety at jeg må ha vanlig sata? eller kan jeg bruke sata2 på det hovedkortet. Hovedkortet er: asus a8n-sli premium. takker og bukker for all svar (høres ut som et dumt spørsmål, men shit au). Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 s-ata2 harddiskene fungerer også på vanlig s-ata, vanligvis er det bare jumpere som må settes til rett plass.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har samme HK med 5 stk. såkalte SATA II disker samt 1 stk. SATA DVD brenner, så dette fungerer uten problemer. Nvidia kontrolleren vet jeg kan overføre 3Gb/s (SATA II) men er ikke sikker på SI controlleren... Lenke til kommentar
S-i-r Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 den høres grei ut Skal bestille fortest mulig Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Vær bare obs på at dette HK'et ikke liker å bli montert opp ned pga. den passive kjølingen. Det funker, men i mitt Lian-Li kabinett blir HK temp'en høyere enn den burde være... Lenke til kommentar
mark Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=440885&hl=sata2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå