cypionate Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 ja, lurer på om dette finns, etter at jeg har rippet en cd, og har lyst til å finne ut navnet på sangene, slik at det ikke lenger står "spor1", "spor 2", "spor3" også videre..... håper dere forstår... ps! har søkt, men det var jo hundrevis av sider! leste gjennom 30 - 40 tråder.... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det er nok umulig for et prog å "kjenne igjen" hva sangene heter. Rip de på nytt igjen, slå på freedb-saken i rippe-prog-et ditt. Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) ok, takker for svar så raskt Endret 26. desember 2005 av tuverud_24 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Her kommer jeg igjen... Hvis du har CD'en (eller navnet på CD'en) kan du bruke MediaMonkey til å søke etter Artist og Album på Amazon. Da kan du auto-tagge cd'en med navn og nummer på sangene m.m. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kan jo faktisk bar gjøre det i windows mediaplayer... vet ikke om du må endre filnavnet selv eller om wmp gjør det for deg... Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kan jo faktisk bare gjøre det i windows mediaplayer... vet ikke om du må endre filnavnet selv eller om wmp gjør det for deg... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du har to valg: - Rippe filene om igjen med et program som finner informasjon på f.eks freedb - Finne albumet på amazon med MediaMonkey og auto-tagge hele driten. Jeg er ikke i tvil på hva jeg ville gjort... Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 hei igjen, takk for svar, spesielt deg, dell_9200. Det løste seg, brukte mediamonkey- metoden jeg Lenke til kommentar
rønning Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sjekk ut MusicBrainz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå