blikkbert Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg er på utkikk etter et digitaltkamera. Så jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp her? Trenger ikke være mer enn 4 megapiksler. Samme hvor stor skjermen er, men ikke for liten. Et lite kamera og ikke så mye former. Mulighet til å bytte minnekort til 2000kr. takker for svar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kjøper du et nytt kamera til 2000 i dag så er det uansett over 4 megapixler og ingen skjermer er lenger for små. Alle kamera har forøvrig mulighet til å bytte minnekort, men det varierer om kameraet kommer med innebygget minne eller et lite minnekort. Finner du et kamera fra en kjent fotoprodusent til rundt 2000, blir du nok ikke skuffet uansett. Hold deg bare unna ukjente merker og produsenter som tidligere har vært kjent kun som elektronikkprodusenter (som f.eks Samsung). Av unntakene her kan jeg nevne Sony og Panasonic som lager gode kamera. Casio er også ok, men de sliter med masse støy på sine mindre og billigere kamera. Canon, Nikon, Olympus, Fuji, Sony, Panasonic vil jeg trekke frem som gode produsenter av digitalkamera. Lenke til kommentar
kawak Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ville brukt hakket mer penger og gått for dette; https://prisguiden.no/produkt/36176 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Evt. Powershot A510/520 om 2000 er maks grense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå