lardvader Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 http://www.modmymachine.net/machine.php Folket fra aquacomputer har smelt sammen en liten box med vann:) Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Stilig....Litt av noe vannkjøling han har.... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Vil ikke si at det var spesielt kult med svarte slanger! Lenke til kommentar
Trym87 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 De svarte slangene gjorde seg når man så dem igjennom det røde glasset da fet Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Ville vell heller gått for klare slanger og brukt noe blått i vannet, siden jeg fan av alt blått og rødt... Endret 26. desember 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Fikk litt vann på mølla når jeg så vidoen; kanskje bygge i lignende kabinett neste gang... vet ikke om jeg kunne tatt meg tid og råd til alt snackset i dørene f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå