Tøfflus Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 vel eg har sett på litt på mp3 spelerar, og så kom eg over denne frå iaudio: http://www.dahle-import.com/catalog/produc...products_id=128 Anngåande den så lurte eg på følgande: Er det radio på den? kan bateriet byttast ut med oppladbart? (dette spørsmålet gjeld i grunnen for alle mp3 spelarar som brukar aaa eller aa bateri) slek generelt, kor ligger denne spelaren i forhold til andre spelarar? går det an å bruke den som flyttbar harddisk? (utan å måtte bruke teite tungvinte program for å legga ting innpå) Ellers har eg tenkt på creative zen nano plus. korleis er den i forhold? er og open for andre forslag: spelaren skal ha 1024mb (ikkje harddisk!) helst ikkje innebygd batteri prisen skal ikkje over iaudioen skal helst vere radio og ogg støtte er ein stoor fordel.. (veit at creativen ikkje har ogg støtte) god kvalitet er jo heller ikkje å forakta... takkar og bukkar for alle svar.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg