LowBalls Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei! jeg har nå prøvd hw's guid til Cool'n'Quiet, har en amd 3500+ 2.2GHz cpu men den står fortsatt på 11 sånne mulitplier hva kan jeg ha gjort feil? screen shots: Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei! jeg har nå prøvd hw's guid til Cool'n'Quiet, har en amd 3500+ 2.2GHz cpu men den står fortsatt på 11 sånne mulitplier hva kan jeg ha gjort feil? screen shots: 5338349[/snapback] Hei Hei. jeghar samme cpu og min funker fett det du må gjøre er å sørge for at C&Q er skrudd på i bios. så må du hente inn drivere for C&Q. dette er egene drivere som amd har fikset. så går du til skjermbeskytter instillingene og venger "power\strøm" velg instillingene som heter " minimal power management" eller noe i den duren.. trur det er det jeg kan forklare nå.. men her er en MEGET god link til å få fikset det step by step http://www.hardware.no/guider/prosessor/ak...oolnquiet/10728 der finner du drivern di trenger og bilder av hva du skal gjøre. MVH Lucifer83 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 hvordan skrur man på c&q i bios? Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hvordan skrur man på c&q i bios? 5358085[/snapback] når pcn er av skrur du den på.. rett etter pipet som sier at pcn er i stand og på trykker du "delete" for å komme inn i bios. derrifra må du nesten lese deg frem til hvor aktiveringen er for det variere fra kort til kort.. bare se etter cool`n quiet og aktiver.. ikke gjør andre instillinger da dette kan ødelegge pcn. bruk brukerhåndboka for korrekt info. kan lastes ned som pdf format mener jeg på hjemmesiden til produsenten. MVH Lucifer83 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Virker som du er ganke usikker. Finn fram instruksjonsboka som var med hovedkortet. Der står det hvordan man kommer inn i BIOS og hvor du finner linja du skal skru det på. Så må du hente drivere på HK siden Endret 30. desember 2005 av finnipinni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå